FANDOM

Scheme
Schemusia.png
Płeć Klacz
Rasa Jednorożec
Wiek 27 lat
Głos  ???
Kolor grzywy Dwa odcienie fioletu.
Kolor ciała Jasny zielony
Kolor oczu Jasny Seledynowy
Znaczek W połowie pokolorowany budynek
Rodzina Nie chce mi się pisać, więc przeczytajcie w artykule.
Scheme (z łaciny:Scheme - Schemat) — klacz jednorożca, OC użytkowniczki Masza108, jest architektką, pobocznie zajmuje się również rysowaniem, jej rodzice to Garaga Sale (ojciec) i Cheap Apparatu (matka), ma również starszą siostrę Candy Lapsas, najlepsza przyjaciółka Lace Wallpaper, mieszka w Manehattan'ie.

PowstanieEdytuj

Idea[1] SchemeEdytuj

Masza108, bardzo chciała, aby jej artykuły były lepsze, chciała zacząć od początku, ale chciała też zrobić to na dobrej wiki, których jest mało i na każdej z nich już użytkowała. Tak więc, autorka postanowiła zrobić jakiegoś nowego kucyka, jako, że jej brat oglądał w tej chwili Lego Przygoda, uznała, że jej postać będzie architektką, od razu połączyło to się z początkującym rysowaniem np. portretów, co stało się pobocznym zainteresowaniem klaczy.

ImięEdytuj

Autorka usłyszała w bajce oglądanej przez brata cytat "Nie masz szans z architektem, jako, że ja widzę wszystkie schematy", wtedy postanowiła przetłumaczyć schemat na łaciński. Wyszło jej Scheme, sugerując się tym, że np. Rarity ma jednoczłonowe imię, takie same otrzymało nowe OC.

WyglądEdytuj

Scheme błyskawicznie zyskała jedne z ulubionych kolorów autorki, jednakże ułożenie fryzury, nie było łatwe. W efekcie, Scheme ma dosyć podobną, ale nie identyczną do Rarci. Prawdopodobnie postać wciąż będzie udoskonalana (mówię o wyglądzie).

WyglądEdytuj

Grzywa i ogonEdytuj

Mają one dwa odcienie fioletu, są to ciemny fiolet pod czerwień i również ciemny, fiolet pod niebieski. Fryzura zdaje się wielce niezrozumiała, jest to coś na kształt połączenia warkocza, z włosami Rarity. Często ma poszarpaną grzywkę, ale nie za długo bo w dzieciństwie nabyła nawyk czesania się bardzo często, ponieważ przez długi czas jej włosy sięgały, aż do ziemii.

OczyEdytuj

Jej oczy mają ten sam kształt co oczy księżniczki Twilight. Ma rzęsy normalnej długości u góry, oraz trochę na dole, rzęsy nie są ze sobą połączone jak w wypadku Rarity. Kolorem jej rzęst jest limonkowy, dosyć rzadko spotykaniu u kucyków, jednak Scheme to nie przeszkadza. Klacz nie maluje się ponieważ uważa, że nie pasuje to do jej wyglądu.

AkcesoriaEdytuj

Dochodzimy do akcesorium. Jednorożec zawsze nosi ołówek za uchem, oraz notatnik, ukryty pod grzywą, na wypadek, jakby wpadł jej do głowy jakiś pomysł, nie koniecznie związany z jej pracą, ale chociażby ładny pejzaż który chciałaby kiedyś narysować. Po za tym, nosi srebrny naszyjnik, oraz niezauważalne kolczyki tego samego koloru, gdyż uważa, że on właśnie (kolor srebrny), dopełnia idealnie jej kolorystykę, z której niezbytnio się cieszy (po za oczami).

Inne wyglądyEdytuj

W wolnym czasie Scheme stworzyła rysunki siebie, w innych wyglądach, między innymi jako kryształowy kucyk, kucyko wampir, zefir i oczywiście, w słynnym Equestria Girls, o którym to opowiada się w Equestriańskich szkołach, od powrotu Twilight.

Kryształowy kucykEdytuj

Jako kryształowy kucyk wyobraża się sobie z mocnym połyskiem, uważa również, że miała by dwa lśniące warkocze, które wyglądałyby normalniej[2] niż ten który próbuje ułożyć na co dzień. Według jej rysunków, jej grzywka byłaby falowana, zaś serduszko które nosi, zamieniłoby się w potrójne, a kolczyki przybrałyby krztałt gwiazdek, co do ołówka, stałby się ze złota i ciążyłby Scheme  na głowie i budziłby ogólny podziw.

Kucyko wampirEdytuj

Gdy usłyszała raz plotkę o FlutterWampirze, sama zapragnęła zostać kucyko wampirkiem. Wyjęła kartkę i narysowała, więc się. Jej grzywa jest na tym obrazku mocno poszarpana i rozdziela się na dwie części, również poszarpane, które odrobinę przypominają warkocze. Wszystkie kolory są mocno ciemniejsze, ale oczy nie stają się czerwone, lecz zachowują swój limonkowy kolor, tyle, że ciemniejszy.

ZefirekEdytuj

Ma antenki, z kulkami na końcu, oraz zaokrąglone nogi, dłuższe, niż powinny w proporcji do ciała. Jest również chudsza od większości zefirków i ma kwadratowy tyłek ;-; Oczy ma okrągłe i bardzo duże, nie posiada rogu jako zefir, ale ma owadzie skrzydła. Ubiera się w te same akcesoria. Rysunek stworzyła, gdy usłyszała, że zefirki przelatują przez Ponyville, w którym wtedy przebywała, szukając inspiracji.

Equestria GirlsEdytuj

Warkocz (równie nieudany jak w kucykowym świecie), opada jej na ciało, jest o wiele dłuższy niż ten w kucykowym świecie. Tam również nosi naszyjnik z sercem i ołówek za uchem. Jej skóra jest beżowa, nie zielona[3] jak w normalnym świecie. Nosi zaś białą bluzkę, z długim rękawem, w kolorze jej sierści. Ma również bransoletkę z jej znaczkiem. Nie ma w zwyczaju nosić spódnic, ma, więc na sobie dżinsy. Na balu ma sukienkę koloru swojej sierści z czarnym paskiem.

ZnaczekEdytuj

Jej znaczkiem jest szary budynek, z jednym oknem i drzwiami. Jest on w części pokolorowany, a w części nie, symbolizuje on to iż klacz jest architektką. Poniżej zostanie opisane w jaki sposób go zdobyła.

Jej ocena na temat własnego wygląduEdytuj

Scheme nie lubi swojego wyglądu. Często użala się, że z jej grzywy nie da się zrobić warkocza, a kolory z jakimi się urodziła są okropne i trzeba do nich dobierać wiele dodatków, szczególnie srebrnych i żółtych. Cieszą ją jednak piękne według niej oczy, o niespotykanym kolorze, z którego jest dumna.

HistoriaEdytuj

Wczesne dzieciństwoEdytuj

Klacz urodziła się w Clousday'skim szpitalu, była dla rodziców wielkim zdziwieniem - oni oboje i Lapsi, byli pegazami. Był z nią problem, gdyż przez rasę potrzebowała opiekunki, która rzucałaby by na nią co godzinę, zaklęcie chodzenia po churach i oczywiście opiekowała się nią podczas gdy rodzice będą w pracy, a siostra w szkole. Wkrótce jednak, znalazła się pewna chętna, była to pewna staruszka. Nie wykazała się jednak zdolnościami, Scheme miała ona w nosie, a tylko rzała chipsy oglądając horrory. Po jakimś czasie, została ona jednak zdemaskowana, a zielony jednorożec dostał wspaniałą opiekunkę, którą pokochał.

PrzedszkoleEdytuj

Scheme poszła do specjalnego przedszkola dla jednorożców z Clousday. Po za nią, nie było tam wiele kucyków, rzuciły jej się w oczy tylko pewne bliźniaczki, Choiko i Chioko, oraz dręczona przez nich Neon Gem, podzeszła do nich potem i wytłumaczyły jej, że Neo jest zła. Tak Cho, Chi i She zostały koleżakami. Niedługo potem jednak, okazało się, że bliźniaczki oszukiwały ją, wtedy to Eme chciała zaprzyjaźnić się z Gem, ale ona opuściła przedszkole, bo dokuczano jej.

PrzypisyEdytuj

  1. Patrz teoria idei Platona ;-;
  2. Scheme ubolewa nad brakiem ułożenia pięknego warkocza.
  3. Tak wygląda o wiele lepiej.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki