FANDOM

Snow Frost
Snow Frost by Czikorita08.png
Płeć Klacz
Rasa Kucyk ziemski
Wiek 14 lat
Głos Czikorita08
Kolor grzywy Lodowy
Kolor ciała Lazurowy
Kolor oczu Kobaltowy
Znaczek Lodowa gwiazda
Rodzina Mama Darcy Storn, Tata Lucky Fish, Brat Sony Picture, Siostra Terra Flame
Snow Frost (z ang. snow-śnieg, frost-mróz) — 14-letnia klacz, kucyk ziemski. Córka Darcy Storm i Lucky Fish'a. Siostra Sony Picture i Terry Flame.

Wygląd Edytuj

Sylwetka Edytuj

Klacz ma taką sylwetkę jak każdy w jej wieku. Kucyk jest trochę grubszy od otoczenia, jednak nie jest to widoczne.

Sierść Edytuj

Jest koloru lazurowego. Frost zawsze ją delikatnie czeszę, co bardzo lubi. Można zauważyć, że pięknie błyszczy w słońcu. Na boku ma znaczek - lodową gwiazdkę.

Grzywa i ogon Edytuj

To jedyne co w sobie lubi i najczęściej o to dba. Są one koloru lodowego. Grzywa jest długa, a końce związuje fioletową kokardą. Ogon również ma długi. Codziennie czesze je drucianą szczotką by były miękkie i błyszczące.

Oczy Edytuj

Oczy ma koloru kobaltowego. Czasami kiedy jest pełne słońce jej oczy migoczą, a gdy jest deszcz tracą swój blask.

Akcesoria Edytuj

Klacz nie rozstaje się z fioletową wstążką, którą zawsze ma na przednim, prawym kopycie. Często końcówki grzywy związane są również wstążką tego samego koloru.

Charakter Edytuj

Ciekawska Edytuj

Ciekawi ją wszystko co ją otacza. Wtyka nos wszędzie gdzie tylko może i jest przez to irytująca. Interesuje ją nawet to, o co nie powinna pytać, przez co wiele osób ma jej dość.

Gadatliwa Edytuj

Nikt nie jest w stanie jej przegadać. Gada i gada i gada i gada i gada.... W skrócie: CIĄGLE GADA! Nawet mama próbuje ją uciszać na wszystkie, ale to WSZYSTKIE możliwe sposoby, a Frostie nic!

Przyjacielska Edytuj

Zawsze pomaga innym. nowe kucyki w mieście mogą liczyć na jej pomoc. Chętnie zawiera nowe przyjaźnie. Kucyki ją lubią i są dla klaczy miłe.

Zimna Edytuj

Dla obcych, wrednych kucyków jest oschła i oziębła. Frost po prostu nie lubi wrednych osób. Niektórzy to źle odbierają i są dla Snow równie wredni.

Leniwa Edytuj

Mimo tego, że z chęcią pomaga innym, jest potwornie leniwa. nic nigdy jej się nie chcę, nawet na trudny sprawdzian z przyrody się nie uczy, a potem dostaje 3. Nic nie może poradzić na to. Bardzo chciałaby pouczyć się, no ale,,tego odcinka jeszcze nie oglądałam!".

Wyniosła Edytuj

Często bywa arogancka wobec innych kucyków. Czasem dla żartów, czasem na serio. Często się zgrywa przed chłopakami, by zwrócili na jej osobę uwagę, jednak jej niezdarność niezbyt jej w tym pomaga.

Historia Edytuj

Narodziny Edytuj

Młodość Edytuj

Zdobycie znaczka Edytuj

Niekontrolowanie mocy Edytuj

Kochany wróg Edytuj

"To nie miłość!" Edytuj

Talenty Edytuj

Zamrażanie Edytuj

Ten talent jest ciekawy, ponieważ większość kucyków ziemskich nie ma żadnej magicznej mocy. Frost jest wyjątkiem. Potrafi pod wpływem emocji (i własnych zachcianek) zamraża wszystko wokół niej.

Pisanie Edytuj

Pisze ciekawe książki, które lubi każdy. Ona jednak uważa, że niezbyt dobrze pisze. Pisać zaczęła w wieku 7 lat

Swatka Edytuj

Nie wiem, czy to talent, czy nie... Zawsze uważała, że idealnie wie, kto do kogo pasuje i kto się komu podoba. Zwykle jej oko jest nieomylne. Choć jest w tym bardzo dobra, sama nie potrafi znaleźć sobie drugiej połówki.

Relacje Edytuj

Z rodziną Edytuj

Darcy Storm Edytuj

Mama. Bardzo ją kocha, nie potrafiłaby bez niej żyć. Choć czasami się z nią kłóci, jednak to przejściowe. Jej mama jest bardzo mądra, zawsze pomaga młodej z lekcjami

Lucky Fish Edytuj

Terra Flame Edytuj

Sony Picture Edytuj

Z przyjaciółmi Edytuj

Avant-garde Chic Edytuj

Najlepsza przyjaciółka klaczy.

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj

Moje Edytuj

Innych Edytuj

Galaxy*Supernova Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki