FANDOM

Solaria - imię nawiązujące do łaćińskiego słowa "Solar" co znaczy "Słoneczny".Mieszka w Kryształowym Królestwie.O rodzinie klaczy nic nie wiadomo.Używa skrótu Solar.

Strona w budowie !

Solaria
Solaria by nataliax.png
Płeć Klacz
Rasa Alikorn
Wiek 24 lata
Głos
Kolor grzywy Pomarańczowa
Kolor ciała Żółta
Kolor oczu Niebieskie
Znaczek Słońce za chmurą
Rodzina

PowstanieEdytuj

Przeglądając kucyki z tej wiki,autorka bardzo chciała stworzyć własną alikornijską OC (own character).Postanowiła więc że to będzie klacz,o żółtej sierści i pomarańczowej grzywie oraz błękitnych oczach.Będzie miała bardzo poważny charakter w zbliżeniu do charakteru Celestii.Jak i również będzie miała relacje z postaciami serialu.

Powstanie imienia Edytuj

Nie było aż takie trudne,gdyż autorka po prostu weszła w tłumacza i wpisała po polsku słowo "Słoneczna" i przetłumaczyła na łacinę wyszło jej "Solar" i je troszkę zmieniła na ,,Solaria".

Wygląd Edytuj

Sierść Edytuj

Ułożona równo,wygładzona koloru żółtego.Klacz bardzo nie lubi jak coś lepkiego np.sok wyleje się jej na sierść ,reakcja sierści była by taka że by się cała oblepiła.

Edytuj

Grzywa i ogon Edytuj

Koloru pomarańczowego i brzoskwiniowego,trochę poszarpana i gęsta grzywa,robi wrażenie jak by płonęła.

Oczy Edytuj

Koloru błękitnego jak niebo,bystre oczy podobne do kształtu oczu Celestii.

Wzrost Edytuj

Klacz jest nie co niższa od Celestii.

Charakter Edytuj

Solar jest równie spokojna jak i wybuchowa. Do każdego zwraca się z szacunkiem, od czasu do czasu może być wyrozumiała, ale częściej uważa że każdy bez wyjątku jest równy. Jest :mądra, sprawiedliwa, uczynna, dobra, przyjacielska.

Relacje Edytuj

Księżniczka Cadence (Mi Amora Cadenza) Edytuj

Księżniczka Miłości szanuje każdego,umie dobrze rządzić i panować nad Kryształowym Królestwem. Od czasu do czasu wydaje się poważna, ale w jej życiu prywatnym jest to bardzo wesoła i energiczna klacz pragnąca nowych przyjaźni.

Księżniczka Luna Edytuj

Pani Nocy i Księżyca jest dość poważną osobą. Dość często zdarza się że sama krytykuje innych. Jest zamknięta na nowe przyjaźnie. Bardzo rzadko żartuje.

Księżniczka Celestia Edytuj

Pani Dnia i Słońca jest wzorcem godnym naśladowania. Jest uczynna i sprawiedliwa, a czasami skromna. Zawsze świeci przykładem wobec kucyków.

Kucyki ziemskie Edytuj

Szczerze mówiąc podziwiam kucyki ziemskie. One pracują dla Equestrii codziennie. Są cenione ze względu na to że mają bardzo duże zdolności rolnicze.

Pegazy Edytuj

Pegazy to wspaniałe, przyjacielskie i rządne przygód osoby. Panują nad pogodą, co jest wspaniałe.Bywają samolubne ale również skromne.

Jednorożce Edytuj

Jednorożce to najmądrzejsze kucyki w Equestrii.Wiele z nich zna więcej czarów niż same alikorny.Nigdy się nie wymądrzają i mają dobrą pamięć.

Historia Edytuj

Lata dziecięce spędzone w sierocińcu Edytuj

Jako niemowlak młoda Solar została oddana do sierocińca.Nie znała swoich rodziców i nie wiedziała co to rodzina.Codziennie jako mała klacz bawiła się z innymi.Po dłuższym czasie coraz więcej młodych źrebaków było oddawane do nowych rodzin.Po kilku miesiącach klacz została sama z wychowawcą.Po nocach płakała i błagała o rodzinę.Któregoś dnia , kiedy klacz miała 6 lat do drzwi zapukała klacz kuca ziemskiego o białej sierści i blond włosach.Postanowiła że ją zaadoptuje.Na twarzy Solar zagościł uśmiech.

Nowa rodzina Edytuj

Ten kuc ziemski nazywał się panna Gold Shoes.Zajmowała się sklepem obuwniczym w Canterlocie.Nie miała męża , ani dzieci.Młoda klacz miała wielki pokój.Nie chodziła do szkoły,tylko uczyła się w domu.I tak radosna już mniej samotna klacz znalazła dobry dom.

Zdobycie znaczka Edytuj

Solaria dostała znaczek w wieku 8 lat , kiedy po raz pierwszy wyczarowała iskrę z jej rogu.Miało to miejsce na występie mądrych jednorożców w parku.Mała klacz uciekła z domu by to ujżeć.Widziała ile jednorożców ze swoich rogów wyczarowywały różne rzeczy.

- A teraz czas na ochotnika ! Wykrzyknął prowadzący występu.

Solar od razu się zgłosiła.Prowadzący ją wybrał.Klaczka bez stresu weszła na scenę i zaczęła czarować.Po 5 minutach od razu widzowie chcieli wracać do domu . bo nic nie pokazała.I w tej chwili z rogu wyskoczyła iskra która spowodowała zachód słońca.Wszyscy bili brawo , a na boku klaczy pojawił się znaczek.

Przeprowadzka do Kryształowego Królestwa Edytuj

Kiedy Solaria ukończyła 20 lat.Wybrała mieszkanie niedaleko zamku w Kryształowym Królestwie.Pożegnała się z Gold Shoes i odjechała pociągiem.Jej mieszkanie było wielkie , i ozdobione kryształami.Klacz ucieszyła się na ten widok.

Życie w Kryształowym Królestwie Edytuj

Solar szła przez rynek z zakupami.Przez przypadek potknęła się o kamień i upadła na ziemię - towar wysypał się jej z reklamówki.Przez drogę również szła księżniczka Cadence i od razu jej pomogła.

-Dziękuję wasza królewska mość. Podziękowała Solaria

-Nie musisz dziękować.Mów do mnie po prostu Cadence.Odpowiedziała Księżniczka

Od dzisiaj klacz nie była zwykłą obywatelką , była znacznie bardziej szanowana.

Walka z Królem Sombrą Edytuj

Kiedy kryształowe królestwo zostało przejęte przez złego króla.Solar od razu stanęła do walki.Pokonała go za pomocą zaklęć które ją nauczyła Gold Shoes.Mieszkańcy dziękowali.

Kolejna przeprowadzka i odwiedziny Edytuj

Po raz kolejny Solaria uznała że powinna się przeprowadzić do jej rodzinnego Canterlotu.Mieszkanie zostało kupione , a klacz wyjechała pociągiem.W Canterlocie kupiła sobie piękny dom blisko zamku.Kiedy już mniej więcej rozpakowała wszystkie rzeczy i meble.Poszła w odwiedziny do panny Gold Shoes.Solar z dumą weszła do jej sklepu obuwniczego , w którym wiele się zmieniło.Oby dwie klacze ucieszyły się na swój widok i porozmawiały.Później Solar , musiała iść i podziękowała za to że mogła przyjść .

Nowe życie, nowi znajomi Edytuj

Podczas przebywania w Canterlocie , Solaria poznała wiele kucyków godnych przyjaźni.Codziennie się spotykali, i odwiedzali siebie siedząc tam do nocy.Solar przestała być samotnikiem, coraz częściej spotykała się z innymi.

Praca jako Strażnik królewski Edytuj

Solar została wyznaczona na strażnika królewskiego.Codziennie wykonywała ważne misje , które mogły uratować Equestrię.Dostała własną zbroję i tytuł.

Wcielenia Edytuj

Rainbow power Edytuj

W rainbow power,klacz jest koloru żółtego z błękitnymi kopytami i grzywą w barwach ciepłych oraz troszkę neutralnych.

Kryształowy kucyk Edytuj

Jako kryształowy kucyk,Solar ma grzywę upiętą w warkocz z dodatkiem koloru fioletowego.

Edytuj

Zwierzę Edytuj

Jej zwierzę to sokół,o błękitnych piórach.Ma na imię Snowy.Dostała go od dziadków na święta, jest to jeden z najwierniejszych zwierząt.

Znaczek Edytuj

Jej znaczek to słońce bez promieni z chmurką po prawej stronie zdobyła go podczas występu zaklęć (patrz:Historia/zdobycie znaczka).

Zdolności Edytuj

Zaklęcia Edytuj

Gold Shoes nauczyła klacz wielu zaklęć, dzięki jednemu z nich klacz pokonała Króla Sombrę.

Latanie Edytuj

Klacz nauczyła się latać w wieku 4 lat.Spadła z drzewa , a nagle zobaczyła że się unosi w powietrzu.

Uprawianie sportów Edytuj

Jako nastoletnia klacz Solar, była w dobrej formie. Bardzo chętnie uczestniczyła w różnych zawodach sportowych.

Rysownictwo Edytuj

Solaria w wieku szkolnym była bardzo zainteresowana wydarzeniami , które działy się w Equestrii. Postanowiła że najciekawsze będzie szkicować , po tym napełniać kolorem lub pomalować.Jej pierwsze dzieło nosiło tytuł ,,Wygnanie Luny na Księżyc".

Śpiew Edytuj

Klacz bardzo lubi śpiewać. Jako mała klacz próbowała układać własne piosenki i je śpiewać przed rodziną i znajomymi. Któregoś dnia straciła wiarę w siebie i przestała śpiewać.

Ciekawostki Edytuj

• Nie lubi gorzkiej czekolady.

• Dobrze zna wszystkie księżniczki.

• Pragnęła by rządzić Equestrią.

• Nie lubi zbytnio wielkich towarzystw.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki