FANDOM

Sweet Milkshake.png

Sweet Milkshake

Sweet Milkshake (z ang. sweet-słodki, milkshake-mleczny shake) 8-letnia klaczka alikorna. Mieszka w Ponyville w Cukrowym Kąciku. Kuzynka Rainbow Apple. Po raz pierwszy pojawiła się w odcinku "Źrebięce przygody".

Powstanie Edytuj

Czikorita08 (czyli ja) nudziła się, więc postanowiła stworzyć nowego kucyka. A ponieważ najwięcej czasu spędzam na My Little Alicorn, postanowiłam, że zrobię alikorna. Powiedziałam sobie "Kucyk ma być słodki!". Na początku zrobiłam karmelowego kucyka z czekoladową grzywą, jednak uznałam "Za słodki" (teraz nazywa się Chockolate Carmel, i nie jest tak przesadnie słodka). I zrobiłam ją taką jak teraz. Myślałam nad imieniem."Na pewno będzie miała w nazwie Sweet...". Pomyślałam, żeby ją nazwać Sweet Cream, jednak przypomniałam sobie, że tak nazywał się na jednej z wikii kucyk PinkieStyle. I tak przyszedł do głowy Sweet Milkshake. I tak zostało.

Wyglad Edytuj

Sweet jest alikornem o jasnoszarej sierści. Ma różową grzywę i ogon. Oczy też ma różowe. Nie ma znaczka.

O kucyku Edytuj

Charakter Edytuj

Żywiołowa, wesoła- to dwa słowa, którymi można opisać Sweet. Uwielbia się bawić, jeść ciastka, śmiać się, i inne rzeczy, które sprawiają, że jest szczęśliwa. Uwielbia przebywać w Cukrowym Kąciku i bawić się z Pinkie Pie.

Co lubi jeść Edytuj

  • Wszystko co słodkie :-)

Co myśli o... Edytuj

Twilight Sparkle Edytuj

Uważa ją da dobrą księżniczkę. Mimo tego, że ma tylko 8 lat, ma o niej dokładne zdanie. Jedyne czego w niej nie lubi, to to, że zawsze jak jest w jej pokoju, to każe jej go sprzątać. Uczy ją magii.

Applejack Edytuj

Trudno w to uwierzyć, ale to jej daleeeeka kuzynka. Jej kuzynka Rainbow Apple jest kuzynką Applejack. Bardzo ją lubi (dziwne by to było, gdyby nie lubiła kuzynki...) i często jej pomaga na farmie.

Rarity Edytuj

Uważa, że jest bardzo utalentowaną klaczą. Tworzy piękne stroje, które wiele razy zachwyciły Milkshake.

Pinkie Pie Edytuj

Chciałaby, żeby to była jej siostra. Uwielbia ją. To ona uczy ją piec fikuśnie ciasta, ciastka, ciasteczka...

Fluttershy Edytuj

Lubi ją. Często pomaga jej ze zwierzakami, co bardzo lubi.

Rainbow Dash Edytuj

Nie przepada za nią, jednak stara się być dla niej miła. Uczy ją latać.

Umiejętności Edytuj

Cutie mark milkshake.png

Przyszły znaczek Sweet

Pieczenie ciastek Edytuj

Sweet potrafi zrobić pyszne ciastka i babeczki. Uczy ją Pinkie Pie, więc trudno się dziwić!

Robienie shake'ów Edytuj

Jest w tym mistrzynią. Każdy jaki zrobiła był przepyszny, i nikomu nie udało się zrobić lepszego. Jako znaczek będzie miała własnie shake.

Przyrządzanie słodkości Edytuj

Pyszne łakocie Milkshake każdemu smakują. Najlepszą słodkością w historii cukiernictwa Sweet było ciasto z jabłek Zap i karmelizowanymi gruszkami.

Przyjaciele Edytuj

Wrogowie  Edytuj

  • Gold Plate
  • Diamond Tiara
  • Silver Spoon

Ciekawostki Edytuj

  • Jej ulubionym kolorem jest różowy.
  • Nie lubi czarnego.
  • Wygrała konkurs świąteczny na domek z piernika.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki