FANDOM

Terra Flame (z łac. terra-ziemia, z ang. flame-płomień) osiemnastolatka, pegaz, mieszka w Ponyville (jest to wersja kucykowa starszej siostry Czikority08, to dowód na to, jak kocha swoją rodzinę).

            {{#if: Darcy Storm, Lucky Fish, Sony Picture, Snow Frost |
Terra Flame
Terra Flame by Czikorita08.png
Imię Terra Flame
Płeć Klacz
Rasa Pegaz
Kolor grzywy Czerwony, pomarańczowy, złoty
Kolor oczu Ciemnozielone
Kolor sierści Brzoskwiniowy
Miejsce zamieszkania Domek w Ponyville
Rodzina Darcy Storm, Lucky Fish, Sony Picture, Snow Frost

Wygląd Edytuj

Terra to brzoskwiniowej maści klacz. jej grzywa i ogon są czerwone z pomarańczowymi i złotymi pasmami. Końce jej skrzydeł są złote. Oczy są ciemne, zielone. Jej znaczek to ogień z parą skrzydeł.

Historia znaczka Edytuj

Cutie mark terra.png

Znaczek Terry

W wieku sześciu lat mama uczyła Flame latać. Nagle przed jej nosem zaczęły latać piórka, a potem następne, i następne. To jej młodszy brat, Sony Picture, bawił się poduszką z pierza. W końcu jeden z piórek wylądował klaczce na nosie. Ta kichnęła, a z pyszczka klaczy wyleciał ogień. Terra nie tylko odkryła, że parska ogniem, ale też poznała swój znaczek.

Charakter Edytuj

Terra jest bardzo wybuchowa. Łatwo ją wyprowadzić z równowagi. Gdy się wkurzy, trudno ją uspokoić. Najważniejsza dla niej jest rodzina. Gdy jest w niebezpieczeństwie, jest gotowa na każde poświęcenie.

Rodzina Edytuj

AiP Ponyvillehouses.png

Z rodziną na spacerze

Ponieważ Terra ma osiemnaście lat, jest całkiem samodzielna, jednak nie znalazła jeszcze własnego kątu. Mieszka z całą swoją zwariowaną rodziną:

Przyjaciele Edytuj

Dark music.png

Dark Music

Dark Music Edytuj

Najleprza przyjaciółka. Poznały się w liceum. Na jednej z lekcji, uczniowie mieli powiedzieć coś o swym talencie. Dark powiedziała, że potrafi grać na 10 instrumentach i wyjęła swoje skrzypce. Piękna melodia na kolejnych lekcjach siedziała w głowach uczniów. Terra bardzo chciała się nauczyć na czymś grać, więc zapytała Dark, czy może ją pouczyć. Ta z chęcią się zgodziła. Na kolejnych lekcjach klaczę coraz lepiej się znały, aż zostały najleprzymi przyjaciółkami. Ona, Dark i jej znajomi: Hard Crash i Summer Breeze założyli zespół White Tiger.

Applejack Edytuj

Przyjaciółka. Pewnego dnia Darcy Storm miała piec jabłecznik, więc wysłała Flame po jabłka na farmę Sweet Apple. Tam zobaczyła Applejack. Poprosiła o jabłka, a ta na to: "Jabłka do ciasta? Świetnie! Idealnie będa pasować jabłka Zap! Trzymaj!" Ta podziękowała, a potem często chodziła do Apple jej pomagać.

Hard crash.png

Hard Crash

Summer Breeze.png

Summer Breeze

Hard Crash i Summer Breeze Edytuj

Przyjaciele. Poznali się w liceum. Na przerwie Terra i Dark spacerowały, gdy nagle usłyszały muzykę. Stały niedaleko klaczy ziemskiej i ogiera, pegaza. On grał na bębnie, ona śpiewała. Flame i Music podeszły i poznały się z kucykami. To byl Hard Crash i Summer Breeze. Cała czwórka zaprzyjaźniła się i założyła zespół White Tiger.

Ciekawostki Edytuj

  • Terra kocha muzykę
  • Jej rodzina to mieszanka kucyków ziemskich i pegazów.
  • Potrafi władać ogniem
  • To siostra Czikority08 w wersji kucykowej.
  • Ma z przyjaciółmi zespół White Tiger.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki